Op zoek naar een prikpost? Klik hier.

Klacht

Wij streven een optimale kwaliteit van dienstverlening na. Toch kan het gebeuren dat er iets niet goed gaat. Wij leren graag van onze fouten en willen u dan ook vragen om uw klacht bij ons kenbaar te maken. U kunt uw klacht bij ons melden door het contactformulier in te vullen. Voor meer informatie met betrekking tot de klachtenprocedure kunt u contact opnemen met het klantcontact centrum.

Binnen 5 werkdagen nemen wij telefonisch en/of per e-mail contact met u op.

Veelgestelde vragen

Wellicht leven er bij u vragen die we eenvoudig kunnen beantwoorden. Kijk bij de veelgestelde vragen of wij het antwoord op uw vraag al hebben gevonden.

Lees meer

Contact opnemen

Staat uw antwoord niet tussen de veelgestelde vragen of heeft u behoefte aan specifieke informatie? Neem dan contact met ons op.

Lees meer

Folders

Wij hebben folders gericht op Diagnovum samen met ETZ (indien u in de regio Tilburg/Waalwijk woont), op Diagnovum samen met het Bravis ziekenhuis (indien u in de regio Bergen op Zoom/Roosendaal woont) en op Diagnovum samen met ZorgSaam ziekenhuis (indien u in Zeeuws-Vlaanderen woont).
Wilt u één of meerdere exemplaren ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Lees meer

Tarieven

De meeste onderzoeken van Diagnovum worden vergoed door uw zorgverzekeraar. Deze vallen namelijk onder uw basisverzekering. Houd wel rekening met uw eigen risico. Als u vragen hierover heeft, neem dan contact op met uw zorgverzekeraar.

Lees meer

Maatregelen en richtlijnen t.b.v. coronavirus

Diagnovum hanteert de RIVM-richtlijnen voor zorgprofessionals voor uw veiligheid en die van onze medewerkers. Op de kernlocaties bloedafname voor cliënten met en zonder verkoudheidsklachten, en bij bloedprikken in de thuissituatie, rusten wij, in aanvulling op de RIVM-richtlijnen, onze medewerkers uit met handschoenen en beschermkap. Bij coronapatiënten of patiënten met een sterke verdenking van besmetting met COVID-19 dragen onze medewerkers aanvullend een jasschort.