Veelgestelde vragen
Wellicht leven er bij u vragen die we eenvoudig kunnen beantwoorden. Kijk bij de veelgestelde vragen of wij het antwoord op uw vraag al hebben gevonden.
Lees meer
Wij streven een optimale kwaliteit van dienstverlening na. Toch kan het gebeuren dat er iets niet goed gaat. Wij leren graag van onze fouten en willen u dan ook vragen om uw verbetering/klacht voor ons kenbaar te maken.
U kunt dit bij ons melden door onderstaand contactformulier in te vullen. Voor meer informatie met betrekking tot de klachtenprocedure kunt u contact opnemen met het Klantcontact Centrum.
Na ontvangst van het contactformulier nemen wij binnen 5 werkdagen telefonisch en/of per e-mail contact met u op.
Wellicht leven er bij u vragen die we eenvoudig kunnen beantwoorden. Kijk bij de veelgestelde vragen of wij het antwoord op uw vraag al hebben gevonden.
Lees meer
Staat uw antwoord niet tussen de veelgestelde vragen of heeft u behoefte aan specifieke informatie? Neem dan contact met ons op.
Lees meer
Wij hebben folders gericht op Diagnovum samen met ETZ (indien u in de regio Tilburg/Waalwijk woont), op Diagnovum samen met het Bravis ziekenhuis (indien u in de regio Bergen op Zoom/Roosendaal woont), op Diagnovum samen met ZorgSaam ziekenhuis (indien u in Zeeuws-Vlaanderen woont) en op Diagnovum samen met Adrz (indien u in Zeeland woont).
Wilt u één of meerdere exemplaren ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Bekijk folders
De meeste onderzoeken van Diagnovum worden vergoed door uw zorgverzekeraar. Deze vallen namelijk onder uw basisverzekering. Houd wel rekening met uw eigen risico. Als u vragen hierover heeft, neem dan contact op met uw zorgverzekeraar.
Lees meer